vineri, 30 iulie 2010

ofer trecut în rate

Ofer trecut în rate, îl dau la schimb pe-o farsă,
Din tot nimicul lui opresc numai trădarea,
Şi nicio amintire ce-n mine-otrava-şi varsă
N-ar fi deloc în stare să-mpiedice uitarea.
De azi vreau să trăiesc nu după legi impuse,
Ci prins în libertatea alegerilor crude,
Cuvintele-s aceleaşi când sunt de-o gură spuse,
Dar diferite par când nimeni nu le-aude.
Poftiţi, ofer trecut, îl dau la schimb pe-o glumă,
Îl dau, făr' să-l mai cer vreodată înapoi,
Din tot nimicul lui, nimic doar să rămână;
Da, sub povara lui mă plec, dar nu mă-ndoi.
Nu plâng şi nu-l regret. Îl dau. Căci l-am mai dat.
Îl ferec cu zăbrele, zid împrejur ridic,
Şi-l scot, fără să-mi pese, de-ndată, la mezat.
Ofer trecut în rate. În schimb, nu cer nimic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trectul tau, este ca o carte frumoasa pentru mine, dar din pacate este scris intr-o limba pe care eu nu o stapanesc prea bine... asa avea nevoie si de autor ca sa mi-o explice.
Trecutul tau il iua gratis, asa cum ai ofertat, dar pentru autor pot sa-i ofer o parte din...viitor!

Erick spunea...

Un comentariu pe care si eu l-as dori pe blogul meu!
Sper ca il accepti!

Powered By Blogger

cauta!