marți, 8 iunie 2010

stupid blondies - interview

Bună, noi suntem trupa „Stupid Blondies”, cu un „s” la sfârşit, ca să se ştie că suntem două. Eu sunt Sabrina, iar ea e cealaltă colegă a mea, Sandrina, şi de curând ne-am întors din America, unde am avut un succes fulminator. Ni s-au oferit câteva contracte de maximă importanţă şi chiar vom avea un concert în deschiderea turneului lui Enrique Iglesias jr., adică fiul marelui tenor, Julio Iglesias. Ne-am gândit chiar şi la o colaborare cu el, dar trebuie să ne perfecţionăm spaniola, deoarece noi în Statele Unite nu am vorbit decât americana. Impresarul nostru ne-a zis că Enrique a fost încântat de această colaborare şi că ar dori să realizăm şi un video-clip împreună, şi că locaţia filmărilor va fi undeva prin Africa. Abia aştept să mergem acolo, eu ador deşertul şi animalele sălbatice. Poate reuşesc cumva să-mi iau şi o blană de tigru, deşi am înţeles că sunt foarte scumpe, pentru că acum toată lumea militează împotriva drepturilor animalelor. Sandrina preferă mai degrabă hainele ecologice, şi dacă astfel poate ajuta natura să nu moară, atunci cu siguranţă va fi dispusă să poarte acest gen de îmbrăcăminte. Ni s-a propus de asemenea să apărem şi într-un film la Hollywood, alături de nume consacrate din industria cinematografică. Deocamdată nu ştim distribuţia, pentru că încă se mai lucrează la casting, în vederea alegerii protagonistului principal, în rolul eroului care ne salvează pe noi două din situaţii primejdioase. Se pare că trebuie să fie un standard de mărime, pentru că cei care nu o au mare şi groasă – constituţia musculară, evident – nu sunt acceptaţi să susţină vreo probă de măiestrie. În România ne-am întors pentru a ne promova noul nostru single "Just dance", pe care îl puteţi urmări şi pe posturile naţionale şi internaţionale de televiziune prin cablu. E doar o coincidenţă de nume, şi credem că Lady Gaga e cea care ne-a furat titlul, pentru că noi aveam în proiect această melodie de mai demult, dar abia anul acesta s-a concretizat. În America este foarte mare concurenţa şi vedetele sunt invidioase când cineva venit din altă ţară are un succes mai mare decât ei. Ne face plăcere să ştim că melodia noastră poate ajunge şi în topurile din România, aşa cum s-a întâmplat în Statele Unite. Despre viaţa nostră particulară nu vorbim prea multe, însă putem să vă spunem că Sandrina e pe cale să se căsătorească anul acesta cu un binecunoscut regizor de film din America. El e de fapt cel care ne-a descoperit, pe vremea când noi lucram acolo, în scurt-metraje de publicitate. Nu vrem să acaparăm piaţa din România, deşi suntem foarte cerute la evenimente private, unde toată lumea ne pune la încercare corzile vocale. Noi nu facem playback niciodată, ne folosim întotdeauna de gură. Clienţii noştri se simt mult mai bine când pot să ne asculte vocile care au încântat tot continentul american. E doar o problemă de timp până când vom pătrunde şi în Europa. Da, ne-am făcut şi câteva operaţii estetice, pentru că e foarte greu să rezişti când nu ai un fizic corespunzător. Eu mi-am făcut doar un implant de buze, în rest totul este natural. Sandrina şi-a mărit un pic sânii, nu pentru că ar fi fost complexată, ci pentru că aşa i s-a cerut într-un film, altfel rolul i-ar fi fost suflat de o vedetă consacrată, de acolo de la ei. Ştiu că presa a scris deja multe răutăţi despre noi, însă nu vrem să iscăm niciun scandal. Nu, nu e adevărat că aş fi avut o aventură cu Irinel Columbeanu, pentru că nu este genul meu de bărbat. Filmările de pe gaura cheii? Nu, sunt trucate şi se poate demonstra. Sunt postate deja pe youtube? Paparazzi sunt doar invidioşi pe succesul nostru şi ar publica orice pentru a ne păta imaginea. De la ce televiziune aţi spus că sunteţi? MTV? Nu, îmi pare rău, dar nu am auzit până acum de ea.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

cauta!