sâmbătă, 19 iunie 2010

genii în conuri de umbră

Îmi face o deosebită plăcere să spicuiesc din conversaţia cu un "geniu" pe care am avut-o zilele acestea, pe tema "cum se creează un blog". El se pare că le ştia pe toate. Era un geniu într-ale informaticii, însă cu lacune uriaşe în etica unei discuţii şi a bunului simţ. 

geniul: doar o intrebare... cum se face ca sunt vizitatorul cu numarul 40000 si mult si tu nu ai nici 50 de vizitatori la profilul de pe blog? :) patetic! :))
new_mindtm: patetic esti tu... mai intereseaza-te... 40 si ceva de mii sunt accesarile de pagina, care nu au nicio legatura cu accesarea de profil... acela e un contor automat, iar vizitarea profilului de blog o face cine vrea si cine are chef, sau unii asa curiosi ca tine...
geniul: stiu si eu ce face aplicatia aia :) dar macar jumatate ti-ar fi vizitat profilul.. si stiu la fel de bine ca poti sa scri (să scrii, n.m.) ce numar vrei in acel contor ca si numar de start de vizitatori ;)... deci gandeste-te care e mai patetic :) :))
new_mindtm: eu nu ma apuc sa scriu cifre astronomice pe niciun contor, stai linistit... nu am mania cifrelor... e pur si simplu un gadget (asta daca stii ce e ala)... si te asigur eu ca acum aproape un an de cand am blogul era la 0, asa ca fa si tu niste calcule... macar stii ce e ala patetism?
geniul: cu siguranta stiu si cu siguranta stiu mult mai multe chestii decat iti poti imagina in domeniul informaticii ;) eu as zice macar sa te abti (să te abţii, n.m.) daca nu sa recunosti.. fi serios (fii serios, n.m), la profil nici 50 si pe blog 40000? plus ca nu ai niciun comentariu la postari.. :) serios, mai bine abtine-te :)
new_mindtm: tu ai intrat in polemica, nu eu... cu siguranta ca nu ma intereseaza parerea unuia ca tine, cu atat mai mult nu cred ca te-ar interesa pe tine sau nu vad ce treaba ai avea tu cu ceea ce se intampla in ograda altora... probabil ca esti frustrat, de vreme ce si in textul profilului, in loc sa scrii ceva mai inteligent, ti-ai pus o replica de toata jena, semn ca te deranjeaza ce fac altii. nu am de ce sa ma abtin, ca de aia am doua maini si o tastatura in fata. probabil esti invidios ca nu-ti viziteaza nimeni profilul? 900 de accesari? as putea sa spun eu... patetic... sau din cauza ca nu ai o poza postata acolo? asta e, poate ti-e rusine cum arati... asa ca decat sa-ti bagi nasul in curul calculatorul altora, mai bine bagati-l in al tau (in calculator vreau sa zic, ca tot esti un geniu intr-ale informaticii)
geniul: ai ajuns la varsta asta si ai ajuns degeaba :))cred ca mai de graba (mai degrabă, n.m.) cel frustrat esti tu pentru ca eu nu am incercat sa te jignesc sau sa iti dau peste nas dar observ ca te ataci prea mult :)alte dileme, pisi?
new_mindtm: tu te ataci mai mult decat ai vrea sa pari. in primul rand, oi fi tu un geniu intr-ale informaticii, insa limba romana nu cred ca era in programa ta de scoala. apelative de genul "pisi" le poti folosi cu vecinii tai de dupa blocuri, nu intr-o conversatie civilizata, cum ar fi trebuit sa fie de la inceput). si numai faptul ca le folosesti, denota altceva din partea ta. nici intentia mea nu a fost a jigni, dar faptul ca arunci niste vorbe aiurea, fara sa ai macar habar de persoana mea, atunci intri deja intr-o categorie de oameni cu care n-as vrea sa am de-a face.
Până la urmă, conversaţia, deşi a alunecat pe pante periculoase (şi nu am vrut să intru în mai multe amănunte), s-a incheiat paşnic. Interlocutorul meu, trebuie să recunosc, era o persoană nu de neglijat. Ci dimpotrivă, demn de invidiat. 

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

cauta!