miercuri, 9 februarie 2011

arta de a distruge vise

Când te-am privit azi mai bine, mi-am dat seama că cineva, poate un zeu invidios pe fericire, ţi-a dăruit arta de a distruge visele celorlaţi. În speţă, ale mele. Te-a plămădit aşa, în nebunia lui, ca să poată avea aici, pe pământ, un muritor care să anihileze ceea ce în inima mea păreau a fi nişte sentimente profunde. Şi ţi-a mai dăruit ceva: uşurinţa de a o lua de la capăt şi de a călca în picioare trecutul. De a lăsa putreziciunea lui să mustească în nefiinţă, ca şi cum n-ar fi existat vreodată. S-a înşelat însă, acest zeu ipocrit, crezând că vei putea distruge vise doar de dragul de a simţi satisfacţie, pentru că n-a luat în calcul faptul că te vei distruge pe tine însăţi, odată cu ele. De vreme ce te afli mereu acolo, în păienjenişul lor. Sunt doar contrariat că nu demult nu te simţeai în stare să dărui sau să iubeşti, şi dintr-odată poţi dărui chiar prea mult. Ori nu mie... Nu mi-e ciudă, nu invidiez împlinirea ta, regret doar momentele de slăbiciune, când te purtam în gânduri şi în adânc, ori când îţi plângeam depărtarea, tăcerea şi indiferenţa. Nu-mi pasă, distruge câte vise vrei, dacă asta te face să crezi că vei înţelege mai bine iubirea...

4 comentarii:

Anonim spunea...

poate ca accea persoana nu isi da seama ca incercand sa fie fericita...raneste persoanele din jurul sau...raneste persoanele pentr care, candva, avea sentimente...cu siguranta nu este fericita accea persoana si cu siguranta nu se regaseste...si cu siguranta va trece la fel de usor de fiecare data peste tot si poate merge pe ideea..."asa e viatza..."...sau "asta e..."...si cu siguranta nu isi da seama ca raneste...:(

Anonim spunea...

Parca m-ai fi descris pe mine aici in postura de heartbreaker! Se potriveste -din pacate- la fix; I am so happy pt ca in sfarsit ma regasesc descris atat de bine.... The BOH. Si da, am gresit eu cand am afirmat ca ai sters comentariile, nu m-am uitat eu unde trebuia. Scuze...

John Hume spunea...

nu, nu e vorba de tine, e vorba despre altcineva, dar ma bucur că te-ai regăsit şi tu...

Anonim spunea...

;)

Powered By Blogger

cauta!