miercuri, 29 decembrie 2010

metafore funebre


te răsucesc în carne, ca pe-un pumnal al morţii, 
sorb sângele, cu sete, crud osândindu-mi pasul, 
din urna vieţii tale m-au tras degrabă sorţii, 
aud în ceruri trâmbiţi ce grav îmi sună ceasul. 

încremenesc în forma unei minuni, pe-o cruce, 
ca să mă simt cum mor, în ultimă instanţă, 
când ruga ta, în mine, perfect o să-şi usuce 
încondeierea tristă, sfârşind în ignoranţă. 

din naltul zării mele privesc mocirla deasă 
unde-ai creat altare din pietre şi din zimţi, 
în care, pentr-o vreme, hula, din greu, îşi lasă 
veninul, să se scalde, ca-ntr-un decor cu sfinţi. 

ţi-e inumană şoapta, sălbatic ţi-este plânsul, 
visezi, ca din cenuşă, un alt mister s-aprinzi, 
stăpân ţi-e iadul tot, păcate trec printr-însul, 
şi, pentr-un fals destin, întregul cer mi-l vinzi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

Powered By Blogger

cauta!