marți, 9 august 2011

tu, din mine, o clipă

aş vrea uneori să ies din mine, o clipă,
să stau aşa, în ochi să-mi privesc rătăcirea,
s-ascult, în tăcere, dorul de tine cum ţipă
şi-şi cere, -nlăuntrul meu, nedemn, izbăvirea.

aş vrea să-mi ating, cu mâna stângă, o clipă,
obrazul unde sărutul tău adesea ia viaţă,
să mângâi pielea pe care lacrimi, în pripă,
îşi sapă până în suflet cimitire de gheaţă.

aş vrea, nebun, să mă prind în braţe, o clipă,
să cred că eşti tu, că mă ştii pe de rost,
şi-apoi, într-o zi, când în suflet simţi-voi risipă,
fără răspuns, să mă-ntreb: ce-ar fi fost... 

3 comentarii:

Szili. spunea...

scrii minunat, chiar ai talent :)

John Hume spunea...

mulţumesc de aprecieri

Anca spunea...

este una dintre cele mai minunate poezii scrise de tine:)

Powered By Blogger

cauta!