luni, 21 martie 2011

cine te crezi?

cine te crezi, să-mi faci lumea să pară un templu,
prea departe de orice simţăminte ţi-aş cere,
de unde, aura ta, printre zei, înglodiţi de putere,
ca pe-o rară minune, eu, drept sclav, s-o contemplu?

cine te crezi, să aprinzi lumină în ochii mei trişti,
mai apoi, să o stingi cu-ntuneric şi ceaţă,
ca şi cum aş gusta pe-ndelete o fărâmă de viaţă,
doar să-mi vindec blestemul că prin mine exişti?

cine te crezi, să ridici catapulte de-a rândul,
tot sperând, trupul meu, să-l striveşti pe de-a-ntreg?
de ce vrei să mă rupi în fâşii? nu-nţeleg...
zgârm, învins şi căzut pe-o redută, pământul.

cine te crezi, să dai aripi simţirilor mele nătânge,
şi-n spate, pumnalul, adânc, să-mi înfigi pân' la os?
de iertările tale tardive să m-agăţ? ce folos...
mi-aş trăi prăbuşirea aşa, îmbibată cu sânge...

2 comentarii:

Anonim spunea...

poate nu se crede cineva, poate tu i-ai dat o importanta mai mare decat trebuia.

John Hume spunea...

@anonim: tu vorbesti despre o persoana reala, asta e doar o fictiune

Powered By Blogger

cauta!