duminică, 16 mai 2010

neveste (di)sper(i)ate

L-am văzut io, domn' doctor, l-am văzut cu ochii mei, cum i-o trăgea curvei ăleia, chiar acolo, pe masa din bucătărie, unde io îi pregătesc în fiecare zi ciulamaua, să nu moară de foame, nenorocitu' dracu'! Şi el? Mă înşeală pe mine, nevastă-sa, de două'j'd'ani luată cu acte, cu paraşuta aia care ar putea să-i fie nepoată? Ce are aia şi io n-am? Şi io am cur, da' nu mai e la fel de bombat ca al matracucei... Am şi ţâţe, uite, domn' doctor... Ştiu, nu vă place să vă uitaţi la ele, că sunt lăsate şi zbârcite. Toţi bărbaţii sunt nişte puşlamale, cum se plictisesc de neveste, dau fuga la curve, da' alea nu ştiu decât să le mănânce banii. Păi alora le place, fir-ar ele a' dracu' de nespălate, că n-au copii de crescut, aşa ca mine. Io am trei, şi tre' să am grijă de ei, că ta-su vedeţi ce pramatie e. Pot io să am încredere în el că aduce banii acasă şi nu-i dă pe toţi fandositei ăleia? Doamne, măiculiţă, ce ruşine mi-a fost să-i văd cum se prosteau acolo, pe gresia aia, pe care numa' io ştiu cât am frecat la ea, cu Domestos! Mi-am distrus mâinile, să-i fac lui curăţenie, să stea ca un rege. Bine că nu erau copiii acasă, să vadă ce face nenorocitu' când plec io la piaţă. N-am prins-o pe curvă, că a fugit pe geam, în fofoloanca goală - noroc că stăm la parter - altfel m-ar fi ştiut tot cartieru', ce păruială i-aş fi tras. Şi el, cică-mi spune că era una de la poştă, că venise să-i aducă un colet. Şi ce-a vrut, jigodia, s-o facă bărbatu-miu poştă? Fi-i-ar neamu' de ruşine, că nu se mai satură, de parcă nu mai sunt bărbaţi pe pământu' ăsta! Nu ştiu, domn' doctor, poate nu-l mai satisfac io cum trebuie. Nu mai sunt tânără şi frumoasă, da' mai am şi io plăceri din când în când. Da' ai cu cine? Că seara, când se pune cu mine în pat, cică e obosit, că a muncit toată ziua, şi după câteva minute începe să sforăie ca un tractor. Se-ntoarce cu spatele, şi dus e, pân' la ziuă. Păi sunt şi io femeie, şi poate mi-e poftă şi mie să mă mai prostesc ca în tinereţe, da' nu sar aşa, una-două în prima măciucă ce-mi iese în cale. Ori poate schiloada aia îi face io ştiu ce lucruri, Doamne păzeşte! Io-s muiere serioasă, nu mă dau la perversiuni din astea. Că am mai văzut eu pe la televizor ce le place la neruşinatele astea să facă, că de ar avea zece găuri şi tot nu s-ar sătura. Cum să divorţez, domn' doctor, nu vreau să divorţez, io de altceva am venit acilea. Uite, ţine colea, i-am luat toată leafa şi am venit la matale să-mi pui şi mie ţâţe din alea frumoase, cu silicoane, şi cur aşa cum le faci la toate panaramele care se dau la bărbaţii femeilor cinstite.  Nu-mi ajunge nici d-o ţâţă? Păi cât, păcatele mele, costă să arăt şi io ca Andreea Marin, sau Răduleasca? Aoleo, vă bateţi joc de mine. Păi dacă eram muierea, sau măcar amanta lu' Ţiriac, mai ziceam, da' Gicu meu nu ia nici pe sfert salar acolo la fabrica lui de brânză cât mi-ai cerut 'mneata. Ce să fac, să-mi vând mobila din casă, doar-doar m-o iubi bărbatu-miu ca la început şi nu s-o mai duce din nou la vreo jigodie, să-şi potolească hormonii? Ori să mă rog la Cel de sus să-i vină minţile la cap? N-am io norocu' ăsta, mânca-l-ar lepra, să-l mănânce...

 

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

cauta!